قوانین و مقررات

مشتریان عزیز با علم به موارد زیر اقدام به خرید نمایید:

  1. فروشگاه اینترنتی لند آف آیکیا رابط میان خریدار و تولید کنندگان کالاهای  دکوراسیون و ساختمانی می باشد و خریدار، کالای موردنیاز خود را براساس  اطلاعات ارائه شده از سوی تامین کننده کالا خریداری می نماید.
  2. مدت زمان تحویل کالا که در زمان ثبت سفارش توسط کارشناسان فروش به  مشتری اعلام می­گردد، براساس شرایط ذکر شده از سوی تامین کننده کالا بوده و  از تاریخ پرداخت مبلغ سفارش محاسبه می­گردد و ملاک محاسبه روز کاری هفته  است.
  3. گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده  درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود.  لند آف آیکیا هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را انجام میدهد.
  4. درخصوص کالاهایی که نیاز به نصب دارند، نصب به وسیله تامین کننده انجام  شده و مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده محاسبه  شده و در فاکتور مشتری درج می گردد.
  5. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات  صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا  نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مسئولیت هرگونه  اشتباه یا نقصی در درج اطلاعات فرم سفارش کالا، به عهده خریدار می باشد.
  6. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از  تعطیلات، پردازش می‌‏شوند. روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته،  به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.
  7. لند آف آیکیا همواره در ارسال و تحویل سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و  تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در هوم  استایل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل  کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای لند آف ایکیا محفوظ است و یا مشتری  می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  8. کلیه هزینه های حمل تا شهرستان و از محل باربری تا محل مشتری با خریدار  کالا است. لند آف آیکیا درخصوص حمل کالا هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و حمل  کالا که به وسیله باربری یا تیپاکس انجام شده و هزینه حمل مستقیما توسط  باربری یا تیپاکس از مشتری دریافت خواهد شد.
  9. در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به  تایید مشتری برسد، لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم  سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است.
  10. درخصوص کالاهایی که بخشی از پرداخت آن موکول به تحویل کالا شده است،  تسویه کامل فاکتور هنگام تحویل کالا الزامی است و ارائه اسناد تعهد آور  نظیر چک پرداخت محسوب نمی گردد.

 

انصراف از خرید کالا یا بازگرداندن کالا:

  1. درمورد کالاهایی که سفارش ساخت نیستند،  یعنی کالا درانبار تامین کننده وجود دارد، انصراف از خرید کالا تا قبل از  پروسه حمل کالا به مشتری مورد قبول است و وجه پرداختی مشتری به طور کامل  برگشت داده خواهد شد.
  2. مشتری پس از تایید سفارش خود و پرداخت  مبلغ آن، برای کالاهایی که سفارش ساخت یا مونتاژ نباشند، تا دو روز حق  اعلام انصراف از سفارش را دارد. اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به  مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا  باز نشده و کالا مورد مصرف قرار نگرفته باشد که در اینصورت هزینه های حمل و  نقل بر عهده مشتری خواهد بود.
  3. با توجه به ماهیت برخی کالاهای عرضه شده  در لند آف ایکیا ، این کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید  یا تکمیل می گردند. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و  درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر ۳۰ درصد از مبلغ کالا می گردد و  هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
  4. هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته  بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و  تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام  نقص و ایراد مورد تایید لند آف آیکیا نیست.
  5. درصورتی که سفارش (اعم از کالای سفارش  تولید یا کالای غیر سفارشی) به مشتری تحویل شده باشد و براساس فاکتور تحویل  و تایید مشتری، کالا کاملا سالم و بدون هرگونه عیب و نقص بوده، انصراف  مشتری مورد پذیرش نیست و بازگشت کالا تا 48 ساعت بعد، منوط به کسر ۳۰ درصد  از مبلغ کل کالا خواهد بود و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری است. و  پس از 48 ساعت امکان برگشت کالا وجود ندارد.
  6. درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا،  متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا  اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت  داشته باشد میتواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید  مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی  تامین کننده نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس  اشکالات فنی را که در اثر استفاده یا مونتاژ نادرست کاربر ایجاد شده شامل  نمی شود.
  7. درصورت تایید نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده لند آف آیکیا خواهد بود.
  8. درمورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که  رنگ کالا درمونیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت  رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی، رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا  روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا قبل از خرید با مشورت با پشتیبان خرید  خود از انتخاب رنگ کالا اطمینان حاصل نمایید.